Account aanmaken

Alle leerkrachten maken een eigen account aan

Met het abonnementsnummer kunnen alle (onderbouw-)leerkrachten op uw school een eigen account aanmaken, gekoppeld aan het eigen e-mailadres!

Hiermee voorkomt u dat u een account moet delen met een collega. Delen van een account levert vaak inlogproblemen op, bijvoorbeeld wanneer een collega een nieuw wachtwoord aanvraagt op zijn/haar e-mailadres (en dat vergeet te delen met de anderen).

Instructies voor het invullen van het formulier

Op het formulier moet u de volgende gegevens invullen:

• Gebruikersnaam: een persoonlijke, zelf gekozen gebruikersnaam waarmee u na registratie kunt inloggen;
  • Wachtwoord: een persoonlijk, zelf gekozen wachtwoord*) waarmee u na registratie kunt inloggen;
  • E-mailadres: uw zakelijke e-mailadres (van de school). U kunt met dit e-mailadres ook inloggen (of met uw gebruikersnaam);
  • Voornaam: uw eigen voornaam;
  • Achternaam: uw eigen achternaam;
  • Abonnementsnummer: u kunt het abonnementsnummer aanvragen via 033 460 19 43 of via abonnementen@kwintessens.nl (vermeld daarbij de BRIN van de school);
  • Naam school: de officiĆ«le naam van uw school;
  • Plaats: de vestigingsplaats van uw school.

Heeft u vragen over het registratieproces, neem dan contact op met onze abonnementenservice via 033 460 19 43 of via dit formulier.

*) Let op: het wachtwoord moet aan de volgende eisen voldoen:

• is minimaal 8 karakters lang;
  • bevat minimaal 1 hoofdletter;
  • bevat minimaal 1 kleine letter;
  • bevat minimaal 1 speciaal karakter (bijv. %, $, # of @).